Alla inlägg under april 2010

Av Henny Jonsson - 24 april 2010 16:16

Hejhej.


är hemma hos mamsen nu :) sitter och lyssnar på Lillasyster - Nu har jag fått nog av dig, ritkigt längesen jag hörde den låten! :) kom hem för en stund sen också, har varit till mosters stuga och kollat på ett bord som jag kanske skulle få men jag vet inte, tror ja inte får plats med det heller. får se :)


nu fick jag trycka av musiken också bara för att morsan inte tkr om den >_< jävla skitsaker, fyfan! åh. aja.


skitlängesen ja skrev igen, jag vet, sluta tjata!


jag ska väll börja packa snart, har inge annat för mig men bara det att det är så jääävla D R Y G T !!!! :( fyfan. jag hatar att packa, det är bland de värsta som finns tkr ja! men men, det måste göras. och i slutändan så kmre bli bra ändå, de kmr bli bäst!! :)


saknar älsklingen gör jag också som en gris :(. men får träffa honom på tisdag igen iaf!! :D inte sett dig på 10 lååånga dagar då :o DE LÄNGTAS ÄLSKLING! :) <3333 tkr om dig sjuukt mkt, du är bäst sötnos (: , lämnar dig aldrig! <3333333



äh, massa jävla tjat på morsan nu så jag orkar inte sitta här mer, hörs nån annan dag >___< !


pusshejs! <3

Av Henny Jonsson - 13 april 2010 00:52

Hejhej..

 

nu var det ett bra jävla tag sen jag skrev här :o , och tänker inte skriva så mkt den hära gången hlr för jag är så satans trött  :)..

 

kan säga att jag har träffat en väldigt fin o underbar pojke ;).. som verkligen får mig att må b r a <3

 

 

slutar här, ska röka. puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards