Alla inlägg under augusti 2010

Av Henny Jonsson - 24 augusti 2010 14:52

Det var ett tag sen igen..


det var ett bra tag sen jag skrev igen o de har hänt mkt sen dess.. jag har tex. flyttat upp till Ljusdal igen, som jag absolut inte trodde ja skulle göra när jag flyttade ner.. men det funkade helt enkelt inte, jag behövde mina vänner o min pojkvän, o min familj! för man kan inte fungera som en människa om man inte kan prata med ngn..tyvär blev de så men ja..



lyssnar på massa gamla svhiphop låtar, saknar tiden somfan! :( men de känns skönt att lyssna på dom igen..o en låt.. anton o affe - 26e december.. lyssnade inte på hela för ja klarade inte av de som ja trodde ja skulle göra, de gjorde för ont o ja kände att tårarna va på väg att komma men, ja stänger dom hellre inne..just idag iaf..


det finns så mkt jag vill skriva men som inte kmr fram när ja väl sätter mig ner för att göra det. de finns så mkt hat, ångest, rädsla som ja vill få ut men de är som en vägg står imellan, ja får inte ut nå.. ja vill bara skrika ut allt o gråta..men händer det? nej. ja vet inte va ja ska göra.. men, ja orkar inte bry mig längre, ja lägger ner..


ska dra o se på tv, hör av mig nån annan gång o dag när ja får ut mer o skriva..


byebye!



Jag Älskar Dig Tobias Edlund <3

Ovido - Quiz & Flashcards