Direktlänk till inlägg 2 juni 2010

bortförträngda minnen poppar upp..

Av Henny Jonsson - 2 juni 2010 17:26

Vaknar upp I samma ångest som igår.. Mitt hjärta värker, vill inte vara kvar..


Jag skulle kunna korsa hav och krossa glas för att ta bort alla hemska förträngda minnen ifrån förr..
Undrar hur jag skulle ha det idag om jag fick den rätta hjälpen I tid och inte I otid.
Hade du känt igen mig om jag hälsade på? Hade du öppnat upp för mig då som nu?
Jag gråter I takten till mina brustna hjärtslag,
Jag skriker mig tom på luft
Har du skonat mig nu, har jag fått mitt straff , har jag kämpat somfan men inte kommit fram?


Det är inte lätt att lära sig vuxenlivet när man levt på livets baksida I alla år..
Att kunna veta hur man ska vara, bete sig, finna sig I.



Ska jag fortsätta gå runt I denna värdelösa fil, för det känns som jag gått I tretusen mil.
Det skapas kalla vindar då jag gråter diskret, för jag är mest rädd för att isolera mig helt.
En spark I mitt ansikte när ingen ser..
Vet inte vad jag ska säga men sanningen blir obekväm..



Jag ville inte bli sviken mer men efter allt som har skett har har jag en lång väg att vandra.
Du tömde mig på både styrkan och modet, för hur fan kan man skylla all den skiten på mig?
Jag vek mig av smärta för att du förrådde mig.
Lögner och svek, fan du krossade mitt hjärta!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henny Jonsson - 18 juli 2011 20:32

Ska berätta en liten historia..   från noll till fyra var allt var bra , skrattade och var inte rädd för nånting, förutom mörker. efter dagarna,månaderna,åren gick så började jag höra massa saker. trodde livet var så, men en dag gick de för lån...

Av Henny Jonsson - 4 juli 2011 17:14

...utan anledning just nu. kan man det?det känns så jäkla patetiskt ibland, när man inte riktigt vet varför man är det. :s och jag vet inte vad jag ska skriva heller för att rensa tankarna, riktigt.   vart ska jag börja någonstans?   det fi...

Av Henny Jonsson - 9 mars 2011 23:33

japp, de är de..   Lovade Sanne att skriva ett blogginlägg innan jag, tobias, pappa, la & lisa åker till Thailand så får ja skriva ett snabbt nu eftersom vi åker imorrn redan :) .   ja.. det har hänt en del sen sist, den 15e oktober flyttade ...

Av Henny Jonsson - 12 oktober 2010 16:11

"Minnen dyker upp lite här och där och varstans, mamma och pappa, ni finns inte till hands . Jag vill ha eran kärlek men den finns nånannanstans, jag har letat och sökt och jag har letat lite till."   en liten bit ur en av Shortys texter, ...

Av Henny Jonsson - 19 september 2010 22:04

Det kommer alltid finnas en stor saknad inom mig som ingen annan någonsin kommer kunna uppfylla på samma sätt som en person har gjort i många år ..           hon som inte längre varken vill se eller känna på mörkret ge mig friheten ge...

Ovido - Quiz & Flashcards