Alla inlägg under september 2010

Av Henny Jonsson - 19 september 2010 22:04

Det kommer alltid finnas en stor saknad inom mig som ingen annan någonsin kommer kunna uppfylla på samma sätt som en person har gjort i många år ..






hon som inte längre varken vill se eller känna på mörkret

ge mig friheten

ge mig ett friskt liv


! 

Av Henny Jonsson - 9 september 2010 21:38

  .. ja , hon saknar jag så otroligt jävla mkt! :'( önskar jag kunde göra nånting för att få tillbaka henne , men hur fan ska jag kunna göra det ? jag svek henne med att flytta upp igen till Ljusdal . jag "gav det inte ens en chans" - som hon själv sa . men jag gav det visst en chans , enligt mig . jag försökte göra så gott jag kunde av den lilla energin jag hade , men de räckte inte till :'( och jag är så otroligt ledsen för det . för pga det , miste jag min absoluta bästa vän , min andra halva .. jag vet inte vad jag ska göra , känns som jag gett allt , men vad får jag tbx ? nothing .. 


det är så mycke jag vill skriva men det ser så fånigt och dumt ut när jag läser det så jag raderar det lika fort . det är så mycke jag vill säga till dig , men det känns som att det inte är någon idé längre :'( .. jag vet inte om du läser det här men det skulle nog inte göra sån stor skillnad ändå , för allt verkar vara kört redan ;( ..


jag måste få ut massa saker , frågor , känslor , men jag har ingen att vända mig med just dom , för det finns bara en som jag kan göra det & hon bröt vänskapen med mig ..


asså shit , palla skriva här om hur man känner och mår . det spelar ingen större roll för ingen kan hjälpa mig ändå med det förutom hon .


jag slutar skriva här och går och lägger mig i sängen med min underbara pojkvän & kollar på NCIS istället ..


fan jag saknar dig Malin ... </3

Ovido - Quiz & Flashcards