Alla inlägg under mars 2011

Av Henny Jonsson - 9 mars 2011 23:33

japp, de är de..


Lovade Sanne att skriva ett blogginlägg innan jag, tobias, pappa, la & lisa åker till Thailand så får ja skriva ett snabbt nu eftersom vi åker imorrn redan :) .


ja.. det har hänt en del sen sist, den 15e oktober flyttade jag o tobias till den här lägenheten, men ja de vet ju alla nu men :p ... sen så typ..ja.. ne de kanske inte hänt så  mkt egentligen XD haha.. lillesyrran har hunnit blive 9 månader i söndags :D riktigt stor tjej nu! kryper för fullt & går när som helst :) ..


nej men fan.. vet inte vad jag ska skriva..


jaja.. idag iaf, vaknade vi runt 10 kanske, ungefär. vid halv 1 ungefär drog vi ut på ljusdal o handla lite, bla. nya skor till mig som ja tänkte ha nu i Thailand som ja hoppas ja inte får skavsår på :) ^^ .. sen typ.. duscha ja, drog till mamma o va där en stund, sen vid 5 gick ja hem o då va tobias mamma, pappa o mormor hemma :) fikade, prata lite o sen kom hans morbror. haha hela släkten nästan! sen så blev de äta..ja vafan gjorde jag mer då? :s .. klockan blev sent då, 9 kanske.. ja sen vet ja inte vad ja gjort nästan.. packade nästan allt typ, kom hem från statoil för en liten stund sen bara, va o köpte en till tändare :p eftersom jag inte får ta med mig en i handbagaget (elr hur de nu stavas) , så tänkte ja lägga en i stora väskan ! haha, man måste va lite klyftig ibland ;) ..




jag är skit nervös !!

har inte varit dit på 4 år :( .. har lovat mig själv att bada i havet åtminstone EN gång! :) så ja kommer över den där förbaskade bög rädslan för hav nångång :( är bara där jag kan komma över den..

meeeen, sen händer de nå riktigt underbart där å under tiden vi är där ! ;) hihi .. mer info om de dåååå :) ...


yeye.. jag måste lägga mig nu, fan ska upp 5 ! :S brorsan kommer o hämtar oss halv 7 ungefär så måste ha hunnit gjort mig klar o ätit frukost tills dess..

flyget går 13.40 ,är framme 6 på morgonen i Thailändsk tid .__. JAG MÅSTE SOVA PÅ PLANET!!

men men, kommer till Sverige igen den 25e kl 6 på morgonen igen :) är väl i ljusdal vid 11-12 tiden kanske..


men men, de här var ett värdelöst inlägg!


ha de bra här i pendelvädret i Sverige :D ska sola hela tiiiiiiiiiin ! nästan :) hiih.


äh puss på er ! å gonatt. :):):) ÖVERTRÖTT!





14/4-10


jag älskar dig tobias edlund mest av allt i hela världen! <3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards