Direktlänk till inlägg 19 juli 2010

Göteborg...

Av Henny Jonsson - 19 juli 2010 19:23

Ja det var ju mer än en månad sen jag bloggade sist och det har hänt otroligt mkt sen dess.. kommer inte ihåg allt men drar lite kort om vad som har hänt.


När jag åkte till Ljusdal så bodde jag hos tobias, sov en natt hos mamma då jag hade druckit. sen vart de fälaveckan o vi gick en kväll med tobias kompisar o käkade sen på vallaopeln elr va de hette, det var några band som spelade men det var ju inte direkt nå bra band så vi var inte där så länge, de sög typ o sen frös vi. sen i lördags så kollade vi på karnevalen som började kl 1, höll på att svettas ihjäl! kom typ 3-4 vindpustar under karnevalen, men när det var klart så blåste de lite mer, typiskt! men men. En vecka innan det så kom Linda, tobias syster o hennes man till fäla, o hennes mans farmor elr va de va. var sjukt nervös över hur det skulle gå och vad dom skulle tycka om mig, men det gick kanoners! :) väldigt trevliga människor.

ja sen har det väll inte hänt så mkt mer, inte som jag kmr ihåg iaf. elr ja, en vecka typ var Alexandra där :) riktigt kul, en sån gullig liten tjej.


Pausade med att blogga nu en snabbis för att käka.

Men har fått hjärnsläpp nu, kommer inte ihåg allt jag gjort under tiden i Ljusdal / fäla. Men jag har träffat några polare iaf :) . skönt de också!


Igår så åkte jag och älsklingen till Göteborg :) åkte ifrån Ljusdal 12.10 och hade byte i Gävle o Sthlm, kom inte till göteborg föränns kvart över 8 på kvällen, var inte ute på ön föränns halv 11. Var skapligt trött då, men resan gick faktist bra ändå :) åt en pan pizza när vi kom fram, sen var de bara att lägga sig. Jag var rätt så skapligt övertrött så jag garvade åt allt typ, tog ett bra tag innan det slutade xD stackars älskling som låg breve mig som fick höra de där :P kan ju inte ha varit så kul precis xD . Men men..


När jag satte mig på tåget till Ljusdal så förstog jag att jag inte skulle åka hem på ett tag, och jag var livrädd för att börja må dåligt igen, bara för att jag var där så länge. Det blev ju några gånger jag fick lite gråtanfall men tobias fick mig ganska snabbt på bättre humör o de var ju bra :) ..


Idag så åkte vi in till stan och jag träffade Oliver för första gången, har känt honom i 5,5 år men aldrig träffats. de var roligt att bara gå runt och prata om allt och ingenting, men tycker lite synd om tobias som fick gå runt själv :( önskar jag var lite mer med han innan vi tog spårvagnen till båten, men tiden bara rann iväg. men ändå så var det ju bara den hära dagen som Oliver hade ledigt från jobbet under tiden var här så de måsta ju va idag ja skulle träffa honom om ja skulle göra de under den hära tiden jag är här denna gång.. men men.


när vi åkte tillbaka var både jag o tobias inte på sånt bra humör, båda var hungriga, ja fick nån inbillning att jag hade gjort nått fel men tydligen inte, allt blev bättre efter lite mat :) köttbullar o makaroner blev de, riktigt jävla gott!


Och Tobias.. vad jag än säger så räcker inte orden till för hur jag känner för dig.. och när jag skriver det hära så kommer jag inte på något som jag kan förklara vad jag känner för dig, för det är för stort för så små ord. Du är världens underbaraste pojkvän och jag vill aldrig mista dig! Jag kommer iaf aldrig lämna dig. för jag kan inte leva utan dig, jag kan inte ens tänka mig ett liv utan dig. Du betyder så otroligt mkt för mig bby! hur jag än vrider och vänder på dom här orden så kommer det aldrig vara tillräckligt för hur jag känner för dig.. för allt känns så jävla äkta, så underbart och helt underbart bra! Om jag någonsin kan visa dig vad jag känner för dig och hur mkt du betyder för mig så är det genom min blick när jag kollar på dig, när jag kysser dig och när jag säger att jag älskar dig. för det gör jag verkligen, jag älskar dig av hela mitt hjärta<3. varje beröring från dig får mitt hjärta att hoppa över några slag, för tiden stannar då känns de som. och jag vill alltid ha det så, för det är så otroligt underbart när du håller om mig, när du kysser mig. och framförallt, när du säger att du älskar mig! Jag vill dela mitt liv med dig, vill bli gammal tillsammans med dig och hoppas av hela mitt hjärta att det blir så. alla, eller iaf väldigt många säger att ingen är perfekt, men enligt mig så är du helt jävla perfekt! jag vet att jag har kort stubin och blir arg väldigt fort, men det går väldigt fort över när jag är med dig, eller när jag hör din röst i tfn, för den får mig lugn. jag är väldigt glad över att du alltid finns där för mig, det betyder väldigt mkt för mig! men ja.. som jag sagt tidigare så kommer aldrig dom hära orden räcka till för hur jag känner för dig. jag kan bara säga att Jag Älskar Dig, Tobias Edlund <3333333333

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henny Jonsson - 18 juli 2011 20:32

Ska berätta en liten historia..   från noll till fyra var allt var bra , skrattade och var inte rädd för nånting, förutom mörker. efter dagarna,månaderna,åren gick så började jag höra massa saker. trodde livet var så, men en dag gick de för lån...

Av Henny Jonsson - 4 juli 2011 17:14

...utan anledning just nu. kan man det?det känns så jäkla patetiskt ibland, när man inte riktigt vet varför man är det. :s och jag vet inte vad jag ska skriva heller för att rensa tankarna, riktigt.   vart ska jag börja någonstans?   det fi...

Av Henny Jonsson - 9 mars 2011 23:33

japp, de är de..   Lovade Sanne att skriva ett blogginlägg innan jag, tobias, pappa, la & lisa åker till Thailand så får ja skriva ett snabbt nu eftersom vi åker imorrn redan :) .   ja.. det har hänt en del sen sist, den 15e oktober flyttade ...

Av Henny Jonsson - 12 oktober 2010 16:11

"Minnen dyker upp lite här och där och varstans, mamma och pappa, ni finns inte till hands . Jag vill ha eran kärlek men den finns nånannanstans, jag har letat och sökt och jag har letat lite till."   en liten bit ur en av Shortys texter, ...

Av Henny Jonsson - 19 september 2010 22:04

Det kommer alltid finnas en stor saknad inom mig som ingen annan någonsin kommer kunna uppfylla på samma sätt som en person har gjort i många år ..           hon som inte längre varken vill se eller känna på mörkret ge mig friheten ge...

Ovido - Quiz & Flashcards