Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Henny Jonsson - 26 juli 2010 17:47

.. ja de är stundens tankar, vad ska jag göra? vad är bäst för MIG? är det att bo här nere med min bästa vän o känna sig friare, eller att bo i Ljusdal som kväver mig i djup ångest men ändå har älskade pojkvän, familj o vänner där? det finns så många saker jag tänker på men kommer aldrig ut.. fan... de här ju min allra Första Egna lägenhet.. jag vill sätta upp fina tavlor som de är massa kort på gamla minnen på, tända ljus, laga egen mat som jag själv äter o nöja mig med några fina pratstunder med nära å kära... de finns så mkt mer jag vill, men som aldrig når ut.. jag mår illa o är yr, vet varken ut eller in mer.. när jag saknar dig så svider de, när jag inte har dig vid min sida så gör de för ont.. jag får kalla kårar av att veta att livet är skört..


i mitt inre kaos som exploderar om o om igen så finns en röst som skriker, - hjälp mig!

jag trodde jag kunde klara de här själv, att kunna vara vuxen o klara mig själv, men verkar det så? tankarna o känslorna säger ngt annat ...



I'm falling apart...

Ovido - Quiz & Flashcards