Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Henny Jonsson - 20 juli 2010 19:58

idag var jag och älsklingen till stan igen, de var riktigt trevligt :) förutom att jag var yr mesta dels av tiden, tror de var för att jag bara åt en macka till frukost o att det var sjukt mkt folk överallt.. men på slutet så vart allt bra :) och av att bara hålla tobias i handen tex. fick mig att bli varm i hela kroppen. av varje beröring får mig att känna mig att jag är den lyckligaste tjejen i hela världen. det har aldrig känt såhär jävla perfekt och bra förut med någon annan. det här är det bästa som har hänt mig, jag mår så bra av att vara nära honom, han är speciell. <3


just nu ligger älskling o kollar på beck på tvn, ska krypa ner breve han snart tänkte jag efter ja gått o tagit mig en rök :) .


Imorrn ska vi bara vara här på ön, de känns skönt! :) att bara vara, gå runt o se allt som finns här :) . dom hära dagarna som har gått sen vi kom hit, dvs. sen i söndags, har varit riktigt underbara! att få vara själv med honom är mysigt :) . men imorrn så kommer hans mamma o pappa hit, o hans syrra o hennes man, dom har vare i Danmark :) de kommer bli trevligt.


nej men, nu ska jag ta mig en rök :) . ha de så bra tills vi hörs nästa gång. puss!

Ovido - Quiz & Flashcards