Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Henny Jonsson - 20 februari 2010 22:33

hejhej.


har precis varit ute med molly, kom hem för en stund sen, och de snöar riktigt mkt här! :o går ju knappt att gå förfan, får plumsa som en idiot för att komma fram XD haha.


jag håller fortfarande på att försöka förstå mig på bloggen, men det går jävligt segt kan jag ju säga er :o hmm.. designen jag gjort nu får duga för idag iaf :P haha.


nej, ska gå in till malin som kollar på beck :) , snygg persbrant måste man ju se ;) haha ^^ .


puss på er ! <3

Av Henny Jonsson - 20 februari 2010 12:34

hejhej..

 

är ny på den hära sidan så jag försöker förstå mig på den :P inte riktigt lika enkelt som förra bloggen jag hade, men men, snart kan jag allt ;) förhoppningsvis ^^.

 

Igår så åkte jag, Malin o Noel till örebro förlossning för o kolla om Malin hade haveskapsförgiftning eller vafan de hette :o men nej de hade hon inte. trodde vi skulle sätta igång förlossningen men de gjorde vi inte hlr. var där kl 10 på kvällen o va hemma halv 2 tror ja. riktigt trött! men det är ju inte föränns den 26e, på fredag som ungen är beräknat att komma ut :). jag ska bli moster!! :D haha, riktigt nice!

 

nej, jag slutar hära. ska kolla lite hur man kan göra på denna blogg :3

puss <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards