Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Henny Jonsson - 21 februari 2010 21:01

Hejsan världen..

 

Kommer inte ihåg när jag vaknade idag, för jag somnade om så många ggr, var så otroligt trött.. men sassa kom vid 4 tiden tror jag :) roligt och träffa henne! då åkte vi till köping o handlade på Willys, sen åkte vi hem, fikade o prata skit åså :) nicenice.. nu så sitter jag bara här och undrar vad jag ska blogga om :o hmm.. jag känner mig lite vilsen, lite osäker, lite rädd..inför att åka hem. jag vill att malin ska ploppa ut den lilla ungen snart :) men ändå inte för då måste jag åka hem och de vill jag inte på ett sätt :( för jag kommer för nära Honom..han som gjort mig illa i så otroligt många år..han som förstört mig..han gör det hela tiden, genom att vara nära honom..genom att prata med honom..genom att han bara finns där, just Där... hur ska jag kunna bryta det? hur ska jag kunna må bra, Även fast han är Där? jag vet inte..jag vet ingenting.. jag önskar bara jag kunde rätta till allt, men jag gör ju lite av det också genom att flytta därifrån.. det kanske är rymmning? nej..jag gör det bara bättre för mig själv, jag blir fri..från Honom..från skiten..bara hans äckliga röst jag kommer höra..den som ekar i huvudet..den skrikande, äckliga, vansinnesfulla röst som han hade Då..den sitter fortfarande kvar långt där inne.. det finns kvar.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards