Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Henny Jonsson - 3 maj 2010 18:39

Hejhej..


är hemma nu, har ont i magen somfan, o är inte på humör alls för nånting :( vet inte varför heller.. saknar min tobbe :'/ .. hur fan ska de gå när jag flyttar ner då? åååhh!!! jag vill inte ens tänka tanken på hur mkt jag kmr sakna honom då :'( jävla anus skit ! .. jaja ..


Lars o Emilia kom hem igen nyss. o emilia ska laga mat, kanske därför ja har ont i magen? att ja inte ätit nå idag mer än bara två ynka mackor? äh skitsamma, orka bry sig..


vad har jag gjort den hära gången då för att förtjäna det hära måendet? ingenting vad jag vet..


och imorrn ska ja till tandläkarn med, hmm..får man börja betala nu kanske? I don't know. sen efter det, så ska jag hem till mamma o fortsätta o packa massa saker, tvätta o skit.. hmm.. till kl 10 ! palla :s hoppas jag får träffa tobbe efter de kanske? :) hoppas.


nu är det bara dagar kvar tills jag flyttar, det känns otroligt härligt, men också otroligt tråkigt :(.. jag vill flytta, men ändå inte. för jag kommer sakna alla underbara vännerna och såklart älskade tobbe, men ja, jag kmr få de bra där nere. jag vet det! :) man märker vilka som är ens äkta vänner när man flyttat iaf, på vilka som stannar och inte. bland de värsta som finns är oäkta vänner.

 


nej, nu ringde älsklingen, ska ta o röka. o Lars ska få datorn :)


pusspuss!

Ovido - Quiz & Flashcards