Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Henny Jonsson - 10 maj 2010 15:48

Hejhej.


Är inne hos Synnöve o dom nu, för jag får inte nå internet på min dator när jag sitter inne hos mig. men jaja. jag märkte att jag inte har spotify kvar på datorn, o jag som är så bra skulle försöka ladda ner, AHTJENA! funkar ju fan inte >_< jävla skitsaker :P faan, de är nog inte meningen att jag ska ha de på datorn tror ja, haha! x)


men nog om det.


imorrn så kommer min älskling ner hit! :D trodde jag skulle möta han vid tåget men de gick inga bussar :( inte föränns kl 2 men då har han ju redan kommit fram när jag kommer å bussen hem igen redan åkt. så ja, han får försöka hitta hit själv :) de kommer gå så bra så :) hoppas jag! haha ;) jag längtar verkligen för saknar honom såååååå mkt! :( men imorrn vid den hära tin så är han ju här :) brare!


skriver med emilia på msn gör ja å :) saknar henne också :( men åker ju till Ljusdal igen om två vkr så :) och då ska jag träffa min älskade lisa också!!! :D som jag saknar henne! inte träffat människan på flera månader :o hmm.. ändring på det sen :) .


nej, slutar blogga här. har inge vettigt för mig att skriva heller verkar de som. ska gå in till mig och göra en macka, dra på musik, o sen ringa rebecka :).


Puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards