Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

varför?

Av Henny Jonsson - 22 februari 2010 12:07

hej sådär mitt i dagen.


jag vaknade vid halv 11, gick upp o duschade, gjorde mig klar , satte mig vid tvn o nu här. verkar kanske som att vi får åka in till Örebro med malin idag också :o ont i rygg o allt. fast bara om de blir sämre oså så blire att vi åker in , inte annars. aja, ;P ..


jag lyssnar på kent - jag vill inte vara rädd. bra låt :) <3

skriver med stefan, hampus o cryylv på msn med:D

hampus skickade en länk om hur ett tåg han va på spårade ut :o ,

http://sydsvenskan.se/sverige/article631241/Stopp-i-tagtrafiken-efter-ursparning-.html heregud säger jag bara! :s inte för att det är nära mig här i Kolsva men det är tågförseningar här med, tåg & buss inställda pga de hära jävla ovädret. :s herregud..

nej.. jag håller mig ifrån de dära tills de har blivit bättre väder :P haha .


och ingo kommer på onsdag, torsdag eller fredag också tror ja :D kuuuuuul! :) snökrig? OHYES! :D haha.


jag vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom att jag börjat lyssna på kent asmkt nu senaste tiden :o vad har hänt? haha ;D men han är ju riktigt bra :) faktist så :) .


mitt mående ? jadu .. jag försöker att inte tänka på det, för i slutändan så kommer jag bara sitta och deppa ihop och tänka alldeles för mkt..eller det kanske är bra att tänka? jag vet inte de dära ja e.. kanske man måste för att kunna gå vidare lättare? än att bara inte tänka på det och sen exploderar allt sen?.. jag vet inte..jag är så less på det förflutna som jagar mig ständigt i mörkret. men här är jag fri. men hur blir de när jag sitter på tåget på vägen hem då? komemr jag sitta där och ha feting ångest? kommer jag sitta där och må riktigt uselt så jag hoppar av på nästa hållplats? jag vet inte det heller..det är mkt jag inte vet, och mkt jag inte vill veta..men jag vill ha svar, svar som jag aldrig någonsin kommer att få.. till exempel på varför jag fick lida så mkt i min barndom, varför Han gjorde som han gjorde, varför Jag fick dom dära slagen och hoten, varför Jag fick se på när allt de dära hände..varför allting? ja, det är Det jag inte vet....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henny Jonsson - 18 juli 2011 20:32

Ska berätta en liten historia..   från noll till fyra var allt var bra , skrattade och var inte rädd för nånting, förutom mörker. efter dagarna,månaderna,åren gick så började jag höra massa saker. trodde livet var så, men en dag gick de för lån...

Av Henny Jonsson - 4 juli 2011 17:14

...utan anledning just nu. kan man det?det känns så jäkla patetiskt ibland, när man inte riktigt vet varför man är det. :s och jag vet inte vad jag ska skriva heller för att rensa tankarna, riktigt.   vart ska jag börja någonstans?   det fi...

Av Henny Jonsson - 9 mars 2011 23:33

japp, de är de..   Lovade Sanne att skriva ett blogginlägg innan jag, tobias, pappa, la & lisa åker till Thailand så får ja skriva ett snabbt nu eftersom vi åker imorrn redan :) .   ja.. det har hänt en del sen sist, den 15e oktober flyttade ...

Av Henny Jonsson - 12 oktober 2010 16:11

"Minnen dyker upp lite här och där och varstans, mamma och pappa, ni finns inte till hands . Jag vill ha eran kärlek men den finns nånannanstans, jag har letat och sökt och jag har letat lite till."   en liten bit ur en av Shortys texter, ...

Av Henny Jonsson - 19 september 2010 22:04

Det kommer alltid finnas en stor saknad inom mig som ingen annan någonsin kommer kunna uppfylla på samma sätt som en person har gjort i många år ..           hon som inte längre varken vill se eller känna på mörkret ge mig friheten ge...

Ovido - Quiz & Flashcards