Direktlänk till inlägg 24 februari 2010

förlorad kärlek ..

Av Henny Jonsson - 24 februari 2010 13:05


Jag ville hålla din hand visa att min kärlek var sann
vi skulle ju hålla ihop hålla ihop och älska varann
det var det jag ville det var det jag kämpade för
hur gör man med kärlek som brister & känslor som dör
det var dina känslor som försvann inte mina
mina känslor består det kommer alltid att fattas bitar
du ska gilla mig tillbaks bara gör mig glad
få mig skina på det sättet som endast du klarar av
bara titta på mig och kanske le lite grann
det är du som jämt som lyckas få mitt hjärta i brand
äkta kärlek det var nått jag inte trodde fanns
den var min en gång men nu är turen någon annans
hur fan ska jag göra för att lyckas glömma dig
det gör så ont att blicka tillbaka till tiden jag betytt nått för dig
det är över nu jag måste fatta bara förstå
det var nog aldrig meningen att det skulle bli vi två
men vad ser jag i dig som ingen annan ser
varför kan jag inte glömma även om jag inte vill det
jag ville släppa taget bara låta allt flyga iväg
bara försvinna och gräva ner sig i en annan värld
men du sitter fast inom mig du håller dig fast
.. i mina ögon kommer du förbli vackrast
jag finner nått i dig men jag kan inte fatta vad det är
snälla säg att du gillar mig säg att känslorna finns där
du är speciell på något sätt jag vet att det är så
jag behövde dig jag behöver dig det kommer alltid vara så
jag vet jag kanske var fel jag kanske inte var den rätta
men är det något du inte vill så måste du berätta
men det var försent mina chanser rann ut i sanden
lika som med mig själv som föll rakt över kanten


jag tappade taget & jag saknade det vi hade
jag saknar sättet vi såg på varandra ja allting som vi hade
men som jag fattade så kändes det fel felet var jag
men stunderna med dig fan det var underbart
men jag ska ta nya steg låta mitt liv börja om
jag måste glömma allt det där som jag fick uppleva en gång
men jag ska minnas det med glädje men jag vill dela gläjden med dig
hur ska jag göra för att du ska kunna börja gilla mig
jag trodde allt var borta men tankar börja snurra runt
då började jag förstå att jag inte hade glömt
jag måste acceptera att slutet har nu varit
men det har tagit hårt och jag har gråtit mina tårar
du var ju den jag såg upp till den som jag ville vara med
du var ju bara dig själv och det var jag som gjorde fel
du gör mig lika glad idag som bara en person kan
den personen är du men jag nämner inga namn
jag tror du vet vem du är jag tror du känner igen dig
jag har berättat för dig tidigare att du var allt för mig
känslor kan försvinna och känslor kan bestå
kommer alltid vara något mellan oss jag inte kan förstå
kommer det bli så igen jag som blir dumförklarad
jag blir lämnad vid sidan jag som kommer bli hatad
istället för att skita i mig visa vad jag betyder för dig
bara som vän om det är det enda som passar dig
jag ska låta dig besätmma tänka efter vad du vill
känner du dig påträngd så säger du bara till
jag ska inte bli som förut tiden måste få sin gång
jag vill inte göra misstagen ännu en gång


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henny Jonsson - 18 juli 2011 20:32

Ska berätta en liten historia..   från noll till fyra var allt var bra , skrattade och var inte rädd för nånting, förutom mörker. efter dagarna,månaderna,åren gick så började jag höra massa saker. trodde livet var så, men en dag gick de för lån...

Av Henny Jonsson - 4 juli 2011 17:14

...utan anledning just nu. kan man det?det känns så jäkla patetiskt ibland, när man inte riktigt vet varför man är det. :s och jag vet inte vad jag ska skriva heller för att rensa tankarna, riktigt.   vart ska jag börja någonstans?   det fi...

Av Henny Jonsson - 9 mars 2011 23:33

japp, de är de..   Lovade Sanne att skriva ett blogginlägg innan jag, tobias, pappa, la & lisa åker till Thailand så får ja skriva ett snabbt nu eftersom vi åker imorrn redan :) .   ja.. det har hänt en del sen sist, den 15e oktober flyttade ...

Av Henny Jonsson - 12 oktober 2010 16:11

"Minnen dyker upp lite här och där och varstans, mamma och pappa, ni finns inte till hands . Jag vill ha eran kärlek men den finns nånannanstans, jag har letat och sökt och jag har letat lite till."   en liten bit ur en av Shortys texter, ...

Av Henny Jonsson - 19 september 2010 22:04

Det kommer alltid finnas en stor saknad inom mig som ingen annan någonsin kommer kunna uppfylla på samma sätt som en person har gjort i många år ..           hon som inte längre varken vill se eller känna på mörkret ge mig friheten ge...

Ovido - Quiz & Flashcards