Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Henny Jonsson - 11 mars 2010 17:32

fick reda på att det är fucking fitt virus på min dator idag! TACK säger jag bara. hoppas peter kan hjälpa mig bara för annars vet jag inte vad jag gör. >____<

men men, nog om de.


och peter ville att jag skulle skriva nå om han också :) så här kmr de....

när allt känns tungt och jobbigt så lyser du verkligen upp och får en att må bättre. vi har gått igenom mycke, både dåligt och bra, men jag kommer alltid vara din lilla "solstråle" :D haha.. är glad att vi har börjat prata igen, har faktist saknat dig mycke :).. jag hoppas de hära kan hålla nu då, vad som än händer. och även fast jag flyttar ifrån Ljusdal, att vi håller kontakten. allt jag vill säga är att, jag är glad att du finns i mitt liv, och att du alltid stannar. du är en underbar vän peter :)<3<3



ja, här är allt..kaos eller ngt. vet inte hur jag ska förklara det. jag vet inte vad jag ska ta mig till, måste boka biljett hem imorrn också. kommer hem isf på månda, de ska bli skönt att träffa vännerna igen. :) <3


nej, slutar blogga här. ha de nice alla tills vi hörs igen. puss <3

Av Henny Jonsson - 11 mars 2010 12:24

Hejhej.


nu var det ett tag sen igen att jag skrev. men det har hänt mkt sen sist jag skrev också. vi tar de ifrån början :) .


I lördags natt vid halv 4 så kom erica och synnöve och väckte mig, sa att jag måsta klä på mig för att malin hade värkar. hade gått uppe sen halv 2 och haft det i en timme innan hon väckte synnöve, men kl 5 så kom taxin iaf. dom sa innan att han skulle köra i 170 pga hon hade så starka värkar, ah tjena! han körde mellan 90-100 >_< , men till slut, så fick vi ringa efter en ambulans i Köping för malin fick kraftigare o kraftigare värkar, o han körde inge snabbare. de var inte ens en minut mellan dom. och Ingo följde med också, hon åkte i ambulansen, jag fick inte plats. så mig körde han hem igen, Ingo hade både mitt och synnöves bankomatkort så vi kunde inte ta oss till västerås >_< inte föränn kl 9 på morgonen då sassa kom och hämtade oss. men bebisen, Miranda, är otroligt jävla gullig! :D , jag sov över där hela malins vistelse på sjukhuset. vi fick först ligga på 69:an tills söndagen för miranda behövde nå syrgas blabla, men sen var vi på bb tills i tisdags för vi fick inte plats på 69an. men sen mådde hon helt bra o vi vart utskriven o åkte hem :) skönt med ett RIKTIGT täcke, och RIKTIG mat!! :D haha . var ju svin äcklig mat på sjukhuset :s matlåder som smakar..ja jag kan inte beskriva de XD hahah , men nej, sjukhus mat har jag aldrig gillat.




annars så mår ja.. jag vet inte. bra? dåligt? ibland mår jag hur bra som helst o ibland värsta feta ångesten som igår :/ ..




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





måste skriva nånting bra nu, få skriva av mig

har inte kunnat släppa mina tankar på ett tag nu

jag hade motivation nu går de skit ja fattar jag ingenting

jag vill inte vara kvar här nere så jag kämpar för förändring

att ljuset bara slocknar snälla kan du tända facklan

går runt besviken när andra bara skrattar

måste hitta utväg men den är svår o se

när ja slagits i väggen allting känns försent

ska jag fortsätta gå runt denna värdelösa fil för de känns som jag redan gått i tre tusen mil

men kan inte tappa hoppet men kan inte inte längre låtsas att jag mår bra jag mår riktigt kasst ofta

o jag längtar efter egen lägenhet men de skapas kalla vindar då jag gråter diskret

för jag är mest rädd för att isolera mig helt i en spark i mitt ansikte fast ingen ser


gör dig inget besvär känns som saker bara glider isär

vet inte vad jag ska säga men sanningen blir obekväm

jag är vilsen vet inte längre vem jag är

gör dig inget besvär känns som saker bara glider isär

glider isär

glider isär

glider isär


Ovido - Quiz & Flashcards