Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Henny Jonsson - 13 mars 2010 18:22

Hejhej..


sitter vid i synnöves rum, o är rädd för att väcka malin, miranda o erica :S XD.. hoppas jag inte väcker dom bara för dom ser ut att sova så skönt. :)


menmen.. jag och synnöve skulle ju beställa biljetter hem idag >_< men ne vart inge av med de e.. får ta de imorrn ist då.


och pratade med morsan tidigare också, ja allt vart ju åt helvete där också..så blir det när man inte förstår vad man säger. >___<



för övrigt... jag har lite ångest för att åka hem, vet inte varför, bara skakar inombords när jag tänker på det :S ångest o rädsla kryper fram... fan vill inte de.. jag kommer bli glad över att träffa mina vänner iaf, det är ju en positiv sak iaf :) träffa sanne, emilia, patrik, peter o dom ;) .. ska bli riktigt kul iaf. :) och jag ska tamefan käka på ergins då!! :D en kebabtallrik ;) haha. nej men det saknar jag somfan. plus mina vänner då, men dom träffar jag snart ju ändå :) inte långt kvar de e .. o synnöve kanske kunde skjussa mig till skinnskatteberg också , som tåget går ifrån. så slipper jag åka buss med den stora väskan XD haha.. lånade emilias :).. rosa o fin :D haha.. eller lila, eller ja vet inte.. XD haha.. de blir nog bra ska vi se :)..



för övrigt så typ.. pratar jag med emilia på msn :D.. riktigt nice faktist ;) jag älskar henne såååååå mkt o saknar henne enooooooormt mkt!!! :( .. min lilla ängel de :*..


och saknar lisapisa med :( hon är på kryssning o kommer inte hem föränns imorrn, likaså peter :(.. men hoppas dom har de roligt iaf :).. och jag är pissnödig som ett jävla as också :S hmmm...jobbigt jobbigt.


nej, slutar här annars pissar jag på mig XD haha.. vi hörs mera :) , pusspuss..<33

Ovido - Quiz & Flashcards