Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Henny Jonsson - 15 mars 2010 21:16

hejhej.

 

har kommit hem nu, kom vid 6 tiden. när jag kom ut ur tåget så såg jag emilia springa fram emot mig :D hon såg så lycklig ut :) , sen så kom ronny, o sen älskade sanne :D OCH peter :D roligt att träffa dig igen :) och alla andra <333 saknat alla er :*

 

åkte kl 12 bussen ifrån kolsva och fick vänta i skinnskatteberg i en hel jävla timma tills tåget kom >_< . men jag träffade en gammal farbror där också som höll mig sällskap :D på 89 år va han också :D hahah o sen så kom hans kompis också, riktigt pratglada jävlar ;D hahhaha.. men men iaf, jag kom hem iaf , och gick och käkade på ergins med ronny o sanne :D riiiktigt gott! men iaf, sen så gick vi hem till emilia :) sen gick jag och sanne upp till delins, så mötte vi kewiin vid sjukhusbacken, o jonny på delins :D saknat dom! <3 men sen så gick jag ner till emilia igen, o vi gick till prix o köpte lite saker :) , va meningen att vi skulle upp till patrik ikv men de vart inte så :( får träffa han imorrn ist om han har tid? :) hoppas det.

 

och..ehm.. ska träffa peter imorrn ;) :) träffade han ju bara en kortis idag :(.. men de ska bli kul, grymt kul :) <3 saknar dig ju! även fast jag typ träffade dig för nån timme sen XD haha. jag är lite knäpp jag :)

 

nej, nu ska jag ringa peter innan han somnar :) och sen vara lite social med ronny o emilia :) min älsklingar :* älskar er !<3

 

 

 

btw. de var helt jävla underbart och vara nere i kolsva! bland de bästa jag gjort på länge. jag saknar det redan :( men åker ju ner nästa onsdag igen ;D .. <3

 

 

puss <333

Ovido - Quiz & Flashcards