Direktlänk till inlägg 2 mars 2010

But like a drug lift me up to the stars.. "

Av Henny Jonsson - 2 mars 2010 12:28

Hejsan alla där ute.


jag vet inte vad jag ska skriva men nånting blir det iallafall..


det är spänt i luften ibland.. ångest..rädsla.. nu får det bli av snart, nu snart, om någon timme, någon dag..eller? alla går runt spända..nyfikna.. jag vet inte vad jag är.. spänd? nyfiken? rädd? osäker? jag har ingen aning..och jag orkar inte direkt bry mig heller mer..det kommer som det kommer.. 


lyssnar på Kill Hannah - Lips like morphine , väldigt längesen jag lyssnar på den låten, och bra är den :> . saknar dom gamla goda tiderna lite sådär ibland.. då jag kunde tränga undan alla problem och bara leva livet.. då jag kunde tränga undan ångesten så enkelt, då jag kunde leva.. när jag är här kan jag leva, enkelt. men skräcken för att åka hem och träffa Honom gör mig så otroligt svag och ångestbindande...jag blir rädd, liten, svag.. ångest tårar bildas upp till halsen, gråter floder inombords när jag tänker på att jag ska träffa honom när jag kommer hem igen..jag fattar inte, varför? det är ju över nu, över för längesen..men varför just den hära rädslan? varför just ångest? jag vet inte.. jag vet inte mkt...inte just nu, inte den hära tiden, inte den hära dagen..



jag avslutar här, pusshejs <3.



I don't know who you are
But now somehow you're breaking my heart
And I don't know where you are
But like a drug lift me up to the stars
It's why I'm feeling alive
It's the first time
Here's hoping this day won't end

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henny Jonsson - 18 juli 2011 20:32

Ska berätta en liten historia..   från noll till fyra var allt var bra , skrattade och var inte rädd för nånting, förutom mörker. efter dagarna,månaderna,åren gick så började jag höra massa saker. trodde livet var så, men en dag gick de för lån...

Av Henny Jonsson - 4 juli 2011 17:14

...utan anledning just nu. kan man det?det känns så jäkla patetiskt ibland, när man inte riktigt vet varför man är det. :s och jag vet inte vad jag ska skriva heller för att rensa tankarna, riktigt.   vart ska jag börja någonstans?   det fi...

Av Henny Jonsson - 9 mars 2011 23:33

japp, de är de..   Lovade Sanne att skriva ett blogginlägg innan jag, tobias, pappa, la & lisa åker till Thailand så får ja skriva ett snabbt nu eftersom vi åker imorrn redan :) .   ja.. det har hänt en del sen sist, den 15e oktober flyttade ...

Av Henny Jonsson - 12 oktober 2010 16:11

"Minnen dyker upp lite här och där och varstans, mamma och pappa, ni finns inte till hands . Jag vill ha eran kärlek men den finns nånannanstans, jag har letat och sökt och jag har letat lite till."   en liten bit ur en av Shortys texter, ...

Av Henny Jonsson - 19 september 2010 22:04

Det kommer alltid finnas en stor saknad inom mig som ingen annan någonsin kommer kunna uppfylla på samma sätt som en person har gjort i många år ..           hon som inte längre varken vill se eller känna på mörkret ge mig friheten ge...

Ovido - Quiz & Flashcards